Viisime varakevadel läbi klientide tagasiside küsitluse, et teada kuidas meil läheb. Oleme kaua neid tulemusi varjanud, mitte küll sellepärast, et oleks põhjust tulemusi häbeneda, vaid sellepärast, et see kevad on olnud meeletu kiire.
Meie küsitlusele vastas 27 klienti. Oleme neile kõigile selle eest väga tänulikud! Suur aitäh vastajatele!
Mida nad siis arvasid?

 

Kõik toimib kuidagi iseenesest ega nõua minult mingit aega.

Elu on lill

Suhtumine on tähtis. Know how, suhtlemine.

Kõik küsimuseed saavad alati vastatud ja probleemid lahendatud

Kõigile meie tõenäoliselt ebaharilikele või mittestandardsetele küsimustele olen kiiresti vastuse saanud.

Asjalik aus

Alati positiivne ja abivalmis

Äärmiselt meeldiv

Jah, Piretiga on väga lihtne rääkida. Aitab alati ja ka seletab.

Olen võlutud sellest, et raamatupidaja tegi ettepaneku, kuidas meil on kavandatut säästlikum teoks teha.

Kõik küsimused saavad kiire vastuse ja probleemid lahenduse

Väga asjalik, on suurepäraselt selgeks saanud kõik Leader ja PRIA teemad, mis on meie jaoks väga oluline, kuna kontroll on korralik. Rahandusinformatsioon mida PRIAle esitame in ekstra kiita saanud.

 On alati telefonikõne või e-maili kaugusel, alati kättesaadav

Väga operatiivne tegutsemine

Minu arust toimib kõik väga hästi ja ei oska hetkel rohkemat soovida.

Kõik on rakendatud, meeldib see, et saan saata arved costpoceti kaudu

kiire, konkreetne ja ülimalt professionaalne.

Väga kliendisõbralik ja professionaalne suhtlus. Orienteeritud uuendustele ja kliendi hoidmisele.

Olen Tiinaga ülimalt rahul – ta mõtleb ja toimetab nagu ta oleks ise firma juht, pakub proaktiivselt häid lahendusi ning kordagi pole mingi asjaga hiljaks jäänud. Super:)

 

Statistikat ka!

96,3% vastanutest on meie teenustega väga rahul, 3,7% rahul.

100% vastanutest arvavad, et raamatupidajaga on lihtne ja meeldiv suhelda.

100% vastanutest arvavad, et raamatupidaja on professionaalne, pakub abi ja lahendusi, mõtleb nendega kaasa.

96,3% vastanutest ütlevad, et raamatupidaja on kättesaadav ja tal on aega tegeleda nende küsimustega, 3,7% ehk siis 1 vastaja ütleb, et meil kõigil on erineval ajal erinev kiire oma asjadega, seega peab kannatlik olema.

100% vastajatest julgevad meie teenust soovitada.

Sarnased postitused