1. Konkreetne tasu. Sina maksad raamatupidamisteenuse eest. Raamatupidaja koolitamine, motivatsioon, palgatõus, töövahendid, kontori korrashoid jms ei ole Sinu mure ega ka otsene kulu.
  2. Pidev ja stabiilne teenus. Sina saad teenuse büroost, kui raamatupidaja lahkub, jääb haigeks, tahab puhata vms, siis see pole Sinu mure. Büroo tagab teenuse.
  3. Professionaalsus ja kogemus. Bürool on kogemusi väga erinevate valdkondadega, väga erinevate probleemidega. Nad oskavad ka Sind professionaalselt aidata, neil on palju kogemusi
  4. Aktuaalsus ja kaasaegsus. Büroo on kursis värskeima raamatupidamise infoga, sest nad saavad seda nii kolleegidelt, koolitustelt, klientidelt. Raamatupidamine on raamatupidamisbüroo peamine tegevusvaldkond.
  5. Raamatupidamisbüroo töö on efektiivne, keegi ei toksi enam büroos arveid ühe kaupa sisse, ega mitmesse programmi. Apid, liidesed, efektiivne töövoog on iga kaasaegse raamatupidamisbüroo elementaarne igapäev, Su raamatupidaja büroos ei raiska aega ega tee „tagumikutunde“.
  6. Kontaktid juristidega. Igal hea raamatupidamisbürool on koostööpartnerina jurist, kes on kohe vajadusel olemas kui asi puudutab juba juriidikat. Tihti on lihtsam konsultatsioon juristiga Sinu raamatupidamisasjadega seoses juba raamatupidamisteenuse hinna sees või väga soodne.
  7. Ülihead teadmised tööõigusest ja personaliarvestusest. Büroost teenust ostes on tavaline, et Su raamatupidamisbüroo teab kõike personaliga seoses – töölepingud, tööõigus, puhkused, lisatasud jms.
  8. Anonüümsus. Su raamatupidaja büroos saab rahuliku südamega maksuametist, politseist jms küsida infot erinevate plaanide kohta, kui see tundub võib olla piiripealne tegevus. Bürool on palju kliente ja vastaja ei oska arvata, kellest konkreetselt jutt käib.
  9. Lihtne lõpetada. Teenuslepingut on lihtne lõpetada, ei pea põhjendama, miks Sa seda teha soovid. Töölepinguga raamatupidajat niisama vallandada ei saa, sellega kaasnevad juba tööõigusalased teemad.

Sarnased postitused